Tuesday, July 20, 2010

TALI AIR KADA


Meneliti tutorial mengenai teknik-teknik mengambil gambar yang menarik dari dalam internet, saya rasa berminat untuk menghasilkan satu gambar yang baik dengan kamera tv saya. Pada petang setelah awal sampai di rumah dari tempat kerja saya cuba mencari tempat yang menarik sekitar kampung saya. Pengambaran ini berlangsung dari pukul 6 petang hingga 7.45 petang berhampiran pintu air tali Air kada di Kampung Belukar dan inilah hasil yang tidak seberapa.
Camera maker : SONY
Camera model : DLSR-A200
F-stop :f/5
Exposure time : 1/200 sec.
ISO speed : ISO-200

1 comment:

  1. Hello Haizul from Steve KJ6N in Calif. Nice QSO with you via VOIP HAM radio link. Hope to talk to you again. I am also active on Echolink system
    and 10 meters.

    73 Steve

    kj6n@pacbell.net

    ReplyDelete

JIKA MASUK KE LAMAN SAYA JANGAN LUPA BAGI MAKAN IKAN